WSTĘP PROGRAM PRELEGENCI REGULAMIN FORMULARZ SPONSORING FOLDER
KONFERENCJA. 18 WRZEŚNIA 2017
RYNEK USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W POLSCE I EUROPIE 2017

Hotel Courtyard by Marriott w Warszawie (ul. Żwirki i Wigury 1)

Szanowni Państwo,

Międzynarodowa Konferencja "Rynek usług pocztowych i kurierskich w Polsce i Europie 2017" jest doskonałą okazją do zaprezentowania Państwa firmy i jej produktów czołowym polskim i europejskim operatorom pocztowym i kurierskim, a także firmom z sektora dystrybucyjnego, logistycznego, kolporterskiego oraz liderom eCommerce. W ubiegłorocznej edycji konferencji wzięło udział ponad 100 uczestników (w tym 27 Prezesów, Wiceprezesów oraz Członków Zarządu) reprezentujących blisko 40 przedsiębiorstw z Polski i Europy.

W 2015 roku gościliśmy odpowiednio 122 uczestników (w tym 37 Prezesów, Wiceprezesów i Członków Zarządu) reprezentujących 40 przedsiębiorstwa z Polski, Austrii, Czech, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji i Wielkiej Brytanii.

Zapraszamy do obejrzenia filmu   :

Film RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE I EUROPIE 2016

Zapraszamy do obejrzenia raportów z poprzednich edycji konferencji :

Raport RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE I EUROPIE 2016

Raport RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE 2015

Raport RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE 2014

RAPORT RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE 2013


Tegoroczna konferencja składać się będzie z dwóch części:
- Kongresowej (prezentacje; debaty i dyskusje na głównej sali konferencyjnej)
- Wystawienniczej (stoiska prezentacyjne we foyer konferencji).


Proponujemy Państwu możliwość zostania jednym z Partnerów Konferencji (Platynowym; Złotym; Srebrnym; Brązowym; jednym z dwóch Głównych Partnerów; jednym z wielu Partnerów). Uzyskają Państwo wtedy możliwość prezentacji Państwa usług i produktów w formie prelekcji w trakcie głównych obrad konferencji oraz szeroki wachlarz możliwości promocyjnych w trakcie imprezy.
Dodatkowo istnieje możliwość prezentacji Państwa produktów na stoiskach wystawienniczych. Stoiska rozmieszczone będą wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych konferencji:
- z tyłu sali obrad
- we foyer konferencji
- w części ekspozycyjnej w głównych hollu hotelu (m.in. możliwość prezentacji pojazdów)
- na miejscach postojowych przed hotelem - w przypadku prezentacji produktów znaczących rozmiarów (paczkomaty; pojazdy dostawcze etc.)

FOLDER INFORMACYJNY "RYNEK USŁUG POCZTOWYCH W POLSCE I EUROPIE 2017"

Wszystkich zainteresowanych współpracą w ramach pakietów partnerskich w trakcie konferencji uprzejmie prosimy o kontakt: email: adventure@adventure.pl lub tel.: 606 786 686 lub tel: 22 894 40 23. Przedstawimy Państwu interesującą ofertę.

Dotychczas Partnerami naszych konferencji byli m.in.: Poczta Polska, Bank Pocztowy, Poczta Polska Usługi Cyfrowe, PWPW S.A.,  InPost, Honeywell, Hewlett-Packard, Motorola Solutions, Zebra Technologies, Beumer Group, Citizen Systems, Crown Plastics, Alfa Projekt, Arcus, Comp, Sygnity, Siemens, Schoeller Arca Systems, SKK Systemy Kodów Kreskowych, Trilogiq Poland, WRH Global, DirectLink (Part of PostNord), ABC Direct Contact, GLS Poland, PwC, ID Marketing, Kuvert Polska, Georg Utz Polska, ForPosta, Citroen Polska, Peugeot Polska, Porsche Inter Auto, Skoda, Volkswagen, Docufield, Amsort, Bird&Bird, Forum Przewoźników Ekspresowych i inni.

Swoje pojazdy użytkowe prezentowali m.in. Volkswagen, Citroen, Peugeot, Mercedes i Skoda.


WSTĘP PROGRAM PRELEGENCI REGULAMIN FORMULARZ SPONSORING FOLDER
 
  Copyright © 2008-2010 Adventure Consulting. Wszelkie prawa zastrzeżone.